"Educació del moviment" o "Educació pel moviment"?
Espere, entre tots, poder contestar aquesta pregunta a final de curs.

sábado, 21 de febrero de 2015

El cos humà especular, transversal a tots els cossos de la vida


Hui, vegent la televisió, he vist aquest anunci que m'ha dut a connectar amb l'assignatura. Compartisc amb vosaltres aquesta connexió i deixe que reflexioneu.
La meua opinió la deixe en els comentaris.

2 comentarios:

  1. En aquest anunci vegem una exemple més del cos especular, en aquest cas aplicat a un cotxe.
    Un cotxe xicotet al que ignoren, es fa gran i robust, d'aquesta manera atrau totes les mirades, inclús s'endú algun reforç positiu. L'ideal d´'un bon cotxe, radica en que siga ben gran, bonic, amb un motor potent... Els cotxes, els jutgem per la imatge exterior única i exclusivament: que siga nou, no tinga cap defecte (no estiga desfigurat), un color bonic, que ens agrade com està moldejat, etc.; és a dir, per l'aparença.
    Es pot dir, que l'objectiu de les marques de cotxe, es produir el desig de tindre'n un dels que fàbriquen simplement amb la imatge. Fan cossos predictibles, quan més grans i més bonics, s'espera unes prestacions majors i major rendiment. La societat ha establert una associació entre cotxe i propietari, en el qual s'espera del propietari la mateixa imatge que transmeteix el cotxe, etc.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. M'agradat molt aquesta entrada Manel, ja que son coses que vegem dia a dia i no les intentem associar en res i tu ho has fet. Pense que es de veres que esta relacionat amb el cos especular ja que com podem vore quan el cotxe és més robust, com tu has dit, les xicones del voltant fan gestos que donen peu a pensar que els agrada eixe cotxe de veritat. Això fa que nosaltres puguem pensar que quan més robustos siguem quan més grans, més forts, més potents pot ser que agradem més a la gent i así veem com la societat relaciona que estar més robust i més fort es millor que ser xicotet, dèbil, etc,

      Eliminar